Unity'de bir nesneyi aktif ettiğinizde o nesneye ait c# dosyasındaki kodları çalıştırmak isteyebilirsiniz. Nesne pasif olduğunda nesneye ait cs dosyasındaki kodlar çalışmaz. Bunu OnEnable() voidi ile hallediyoruz.
Sıralama yapacak olursak eğer, Awake() oyun henüz başlamadan yüklenecekler oluşturacaklar alanı, Start() Oyun başladığında bir kez çalışacaklar, Update() her ekran karesi hareket ettiğinde güncellenecekler OnEnable() ise sadece o nesne aktif iken çalışacak ve her aktif olduğunde yeniden çalışacak kodlar için voidler diyebiliriz.
Kullanımı da oldukça basittir. Class dosyanızın içerisine direk ekleyerek çalıştırmak istediğiniz kodları girebilirsiniz.
private void OnEnable()
{
Çalışmasını istediğiniz kodlar
}
Bu yapıyı ekleyerek kullanmaya başlayabilirsiniz.
Bu yazıya henüz bir yorum yapılmamış, hemen bir tane yapmak ister misin ?
PHP ile Sabit Veri oluşturup onu projenizin heryerinde kullanabilirsiniz.
Detaylı GörüntüleUsluTV Canlı TV İzleme Scripti için Constantin dediki, I want to buy it, you can add it to my skype ******@gmail.com
UsluTV V2 Canlı TV Scripti için Kazım USLU dediki, Devam eden satışımız bulunmamakta maalesef.
Organik Sebzelerim Olmaya Başladı için Temel Coşkun dediki, Bereketli olsun bana da tadına bakmak nasip olur inşallah
UsluTV V2 Canlı TV Scripti için OSHAN SABIRLI dediki, Merhaba TV İzleme scripti ile ilgileniyorum. Bilgi verirseniz sevinirim.
Burada Yer Almak ister misin ? İletişim sayfasından bana ulaşabilirsin :)
UsluTV Canlı TV İzleme Scripti için Kazım USLU dediki, I do not intend to resell it in the future. Thanks for your interest.