Unity'de bildiğimiz veya oyun sahnesinde yer alan (tag veya isim ile bulduğumuz) nesneyi istediğimiz bir transforma taşıyabiliriz. Örneğin hareketli düşmanlar oluşturmak, askerleri en yakın düşman binasına yönlendirmek vb. gibi durumlarda kullanabiliriz. Şimdi bir örnek ile daha iyi anlatalım durumu. "Enemy" etiketine sahip bir nesnemiz sahnede yer alıyor diyelim, biz bu nesneyi 0,0,0 konumuna götürmek istiyoruz.
//Önce Enemy Etiketine sahip nesnemizi bulalım.
GameObject Enemy = GameObject.FindGameObjectWithTag("Enemy");
//Taşıma için bir hız değeri belirleyelim.
float Hiz = 5f;
//Taşıma işini başlatalım.
Enemy.transform.position = Vector3.MoveTowards(Enemy.transform.position, new Vector3(0, 0, 0), Hiz * Time.deltaTime);
Bu şekilde 0,0,0 noktasına olduğu yerden Enemy etiketine sahip nesne taşınacak.
Bu yazıya henüz bir yorum yapılmamış, hemen bir tane yapmak ister misin ?
PHP if-else-elseif şartlaması ile algoritma yazmaya başlayabilirsiniz.
Detaylı GörüntüleUsluTV Canlı TV İzleme Scripti için Constantin dediki, I want to buy it, you can add it to my skype ******@gmail.com
UsluTV V2 Canlı TV Scripti için Kazım USLU dediki, Devam eden satışımız bulunmamakta maalesef.
Organik Sebzelerim Olmaya Başladı için Temel Coşkun dediki, Bereketli olsun bana da tadına bakmak nasip olur inşallah
UsluTV V2 Canlı TV Scripti için OSHAN SABIRLI dediki, Merhaba TV İzleme scripti ile ilgileniyorum. Bilgi verirseniz sevinirim.
Burada Yer Almak ister misin ? İletişim sayfasından bana ulaşabilirsin :)
UsluTV Canlı TV İzleme Scripti için Kazım USLU dediki, I do not intend to resell it in the future. Thanks for your interest.